Lodní deník, 8. října 1695:
Kvůli několika nešťastným událostem jsem po cestě sem ztratil polovinu posádky. Druhá polovina uvěřila, že je naše loď prokletá, a opustila mě, sotva jsme přistáli v maličkém přístavu, abychom doplnili pitnou vodu. Potřeboval jsem najmout šikovnou posádku, abych tuhle cestu dokončil, a shodou okolností se mi ji podařilo najít v místní taverně. Zdá se však, že někteří z těch lidí mají s mojí lodí jiné plány...
Ve hře Nakrmte Krakena každý hráč obdrží tajnou roli buď námořníka, piráta, nebo vůdce kultu, a pokusí se využít všech dostupných prostředků k nasměrování lodě vstříc cíli dle své frakce. V každém kole loď popluje jedním ze třech možných směrů – který to však bude?
Hráči se budou střídat na postech kapitána, poručíka a kormidelníka. Každý z nich má možnost ovlivnit kurs lodě. Hráči se budou podrobovat prohledávání kajut, zažívat nemilosrdné vzpoury, umlčovat hrozící protivníky a možná se stanou i svědky obětování prastarému bohu Krakenovi.
Všichni budou muset využít své dedukční schopnosti ve snaze zjistit, komu v tomto prokletém dobrodružství věřit.
- Autor: Maikel Cheney, Dr. Hans Joachim Höh, Tobias Immich
- Počet hráčů: 5 - 11
- Délka hry: 45 - 90 minut
- Doporučený věk: 12+
- Komplexita (BGG): 2,17 / 5